Thursday, August 14, 2008

welcome france

Hello, France and welcome...

2 comments:

  1. Bonjour Gardega,
    J' aime beaucoup votre travail et je vais suivre votre blog tous les jours. Je le place dans mes liens des aujourd'hui. Je suis venue à New-York il y a déja dix ans et j' ai beaucoup aimé la ville.

    Hello Gardega,
    I really likes your work and I will follow your blog every day. I place my links of today. I came to New York there are already ten years and I really liked the city.

    A bientôt sur des commentaires,

    Aeris
    www.atelieraeris.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bonjour Gardega,
    Vous ête en lien sur mon blog, dans la rubrique" les contacts sympats de chez bloggeur"
    Beau travail.

    Aeris
    www.atelieraeris.blogspot.com

    ReplyDelete

Alice in Winter Watercolor

12  x 16 inches on arches paper to purchase https://tendollarart.com/products/alice-in-winter-watercolor